Du får mere tid til salg ved at bruge automatisering

Det er tidskrævende at være tilstede digitalt på LinkedIn, der er rigtig mange ting som man kan gøre og ikke mindst skal gøre for at man har en effektiv salgsproces. 

Flere af de trin i salgsprocessen som er medvirkende til succes, er det min oplevelse at specielt erfarne sælgere springer over – da de prioriterer andre ting i deres arbejde fx. f.eks fysiske møder, eller fokus på leads der er længere i salgsprocessen. Men det er et faktum, at hvis alle trin i en effektiv salgsproces følges, så skabes flere kunder hvilket gerne skulle give større omsætning og bedre indtjening.

Hvorfor er automation så smart?

Automation varetager de tidskrævende rutineprægede opgaver i salgsprocessen, det giver dig mere tid, så du kan tage dialogen med de leads der er i markedet og klar til en dialog

Se evt. webinaret placeret til højre.

Her er nogle af fordelene du kan få:

Adgang til LinkedSocials Automation platform

  • Du får adgang til LinkedSocials LinkedIn automatiserings platform*) som er et abonnement, der kører hver måned indtil du opsiger abonnementet.
  • Adgang til video der forklarer opsætning af automatiserings platformen.
Udvalgte funktioner
  • Ubegrænset antal kampagner kan køres
  • Automatisering af profil besøg, follow, connection anmodninger, beskeder, InMails og e-mails 
  • Benyt SMART flow templates eller byg dit eget flow
  • Automatisering af engagement på posts & LinkedIn events
  • Smart Inbox, som spejler dialogen fra LinkedIn / LinkedIn Sales Navigator
  • Personlige autosvar templates der sparer dig tid
  • CRM labels i Smart Inbox
  • Zapier integration
  • Inport af CSV filer 
  • Og meget mere.

*) Brug af LinkedIn automatiserings platform forudsætter LinkedIn Premium/Sales Navigator abonnement

Skal du have hjælp til at komme i gang?

Her er nogle af de tilkøb som vores kunder har haft god gavn af

Skriv til os

Scroll to Top