>

Automatisering af salgs processen

Få mere salgstid via brug af digitale automatisering værktøjer

Mads Fischer og jeg, vil på dette webinar give dig indblik i hvordan du kan få mere salgstid ved at automatisere din salgsprocessen. Der tages udgangspunkt i LinkedIn, E-mail, Website teknologi.

En af de hyppigste spørgsmål jeg får under træning af medarbejderne i virksomhederne er: 

Hvordan finder jeg tiden til LinkedIn i en travl hverdag med salgsmøder, budgetopfølgning o.l. opgaver?

Det er tidskrævende at være tilstede digitalt på LinkedIn, der er rigtig mange ting som man kan gøre og ikke mindst skal gøre for at man har en effektiv salgsproces. 

Flere af de trin i salgsprocessen som er medvirkende til succes, er det min oplevelse at specielt erfarne sælgere springer over – da de prioriterer andre ting i deres arbejde fx. f.eks fysiske møder, eller fokus på leads der er længere i salgsprocessen. Men det er et faktum, at hvis alle trin i en effektiv salgsproces følges, så skabes flere kunder hvilket gerne skulle give større omsætning og bedre indtjening.

Derfor hjælper vi virksomheder, med at fastlægge salgsprocessen og automatisere denne proces, så den giver størst mulig effekt.

Praktisk information

Dette gratis webinar afholdes af LinkedSocial ApS

Tidspunkt: 8. oktober  2020. Kl. 09.00 – ca 10.00 – dog med besvarelse af spørgsmål efterfølgende.

Hvis tidspunktet ikke passer, vi bliver hele webinaret optaget og kan genses via LinkedSocials Youtube kanal – ca. 24 timer efter. Hvis du har tilmeldt dig, så modtager du en mail, med et direkte link til optagelsen.

Medvært er Mads Fischer fra Leads2Sale og jeg fra LinkedSocial vil indvi jer i følgende punkter

Agenda - 8/10 - 09.00 - ca. 10.00

Samspil mellem web, e-mail, LinkedIn o.l.

Det kan være svært at vide hvor salgsdialogen starter, så brugen af automatisering værktøjer på forskellige kanaler er nutidens krav.

Hvordan automatisere du dialogen på LinkeIn?

Dialogen på LinkedIn med dit netværk/ mulige kundemner kan være yderst tidskrævende, så hør om hvordan teknikken, kan hjælpe dig med at du udnytter din tid bedre.

Fokuser din tid på de varmeste lead.

Hvordan kan marketing automation hjælpe dig med målrette din kommunikation og markedsføring mod dine kundeemner, og hjælpe dig med at bruge din på de varmeste lead?

Kom i gang med Marketing Automation

Få råd og ideer til, hvordan du kommer du i let og hurtigt i gang med Marketing Automation

Indlægsholder

Henning Karlsen

Direktør i LinkedSocial

Mads Fischer

Automatiserings ekspert i Leads2Sale

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.