Sales Navigator – automatisering af salgs processen på LinkedIn

Få din salgsproces automatiseret

Lær på dette webinar, hvordan vi hjælper virksomheder med automatiseringen af salgsprocessen på LinkedIn, så du bruger salgsstyrkens tid mere effektivt ved hjælp den nutidige teknologi.

En af de hyppigste spørgsmål jeg får under træning af medarbejderne i virksomhederne er: 

Hvordan finder jeg tiden til LinkedIn i en travl hverdag med salgsmøder, budgetopfølgning o.l. opgaver?

Det er tidskrævende at være tilstede digitalt på LinkedIn, der er rigtig mange ting som man kan gøre og ikke mindst skal gøre for at man har en effektiv salgsproces. 

Flere af de trin i salgsprocessen som er medvirkende til succes, er det min oplevelse at specielt erfarne sælgere springer over – da de prioriterer andre ting i deres arbejde fx. f.eks fysiske møder, eller fokus på leads der er længere i salgsprocessen. Men det er et faktum, at hvis alle trin i en effektiv salgsproces følges, så skabes flere kunder hvilket gerne skulle give større omsætning og bedre indtjening.

Derfor hjælper vi virksomheder, med at fastlægge salgsprocessen og automatisere denne proces, så den giver størst mulig effekt.

Praktisk information

Dette gratis webinar afholdes af LinkedSocial ApS

Tidspunkt:  Den 18. marts 2021. 09.00 – ca 10.00 dog med Q & A efterfølgende

Webinar programmet WebinarJam bruges, og hele webinaret vil blive optaget og kan genses via LinkedSocials Youtube kanal

Lær hvordan vi hjælper med automatiseringen af salgsprocessen, så du bruger salgsstyrkens tid mere effektivt ved hjælp fra teknologien på LinkedIn

Agenda - 18/03-2021 - kl. 0900

Indlægsholder

Henning Karlsen

Direktør i LinkedSocial

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.