Hvorfor Social Selling? .

P. Christensen inviterer til morgenmøde i samarbejde med LinkedSocial.

Her tager vi udgangspunkt i vores erfaringer med Linkedin og Social Selling – og præsenterer jer for cases, content, konkrete “værktøjer” og metoder som
bliver koblet sammen med relevant teoretisk viden.

Hvordan sælger din virksomhed, når 60-70 % af købsbeslutningen er truffet på forhånd?

  • Hvad er Social Selling?
  • Hvorfor skal din virksomhed bruge Social Selling?
  •  Hvordan starter man med Social Selling i en virksomhed?
  • Hvordan skabes salget? – hvilke metoder / værktøjer bruges?
  • Samt mange flere spørgsmål, vil blive besvaret

Mødet er for alle virksomheder og brancher, der arbejder med salg – og ønsker at være bedre til salg på de
digitale medier. Salgsafdelingernes funktion og rolle er under stor forandring, hvor digitalt salg, social selling
og relationssalg er mere relevant end nogensinde.

Praktisk info

Dato

Fredag d. 6. Marts 2020

Sted

P. Christensen, Blue Box (Peugeot -huset), Trianglen 11, 6000 Kolding
Gratis parkering

Sidste tilmelding

Onsdag d. 4. Marts 2020
No show fee på 200 kr.

Spørgsmål

Henning Karlsen – 60 70 92 49

Dagens Program

  • 0800 Dørene åbner, kaffe og netværk
  • 0830 Velkommen hos P. Christensen, v/ Christian P. Christensen (divisionsdirektør) & Morten Knudsen (Marketingchef)
  • 0915 LinkedIn & Social Selling v/ Henning Karlsen, LinkedSocial
  • 1000 Kort pause med mulighed for at stille spørgsmål og netværke
  • 1015 Social Selling cases - Hvad virker? - samt relevante og brugbare "værktøjer" og metoder som du kan bruge i din virksomhed
  • 1050 Spørgsmål fra salen og afrunding

Der er i gennemsnit 10 beslutningstagere i hver virksomhed

Kontakt os her

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.