Social Selling event

Digitalt salg, social selling og relationssalg er relevant for enhver BtB virksomhed, da beslutningstagerne har ændret deres købsvaner og 60-70% af købsbeslutningen er taget inden de kontakter leverandøren. Salgsafdelingens funktion og rolle er derfor under forandring. Samtidig har anvendelsen af de digitale salgskanaler betydning for virksomhedens forretningsmodeller og organisering.

  • Hvordan sælger din virksomhed, når 60-70% af købsbeslutningen er truffet på forhånd?
  • Vil du også blive bedre til at sælge digitalt og på flere platforme med nye salgsmetoder?
  • Har I heller ikke ‘knækket koden’ til det digitale salg?
  • Tror du heller ikke på, at fremtiden kan håndteres med ‘mere af det samme’?
  • Vil du gerne møde andre virksomheder, som er i samme situation som din?
  • Hør om Alm. Brands skifte mod løbende kundedialog i udviklingen af digitale produkter og processer
  • Hør hvordan salgsafdelingens erfaring kan bruges til at skabe digitalt salg
  • Og få indsigt i hvorfor mange virksomheder har svært ved at få salgsafdelingens nye funktion og rolle implementeret

Med udgangspunkt i Sales Diversity Lab og LinkedSocials erfaringer med deres kunder afholder Alm. Brand dette morgenmøde, hvor der vil være cases, praktiske eksempler og konkrete værktøjer, som bliver bundet sammen af relevant teoretisk viden.

Tilmeld dig gå-hjem-mødet og få ny viden og værdi med hjem samtidig med, at du kan netværke med andre spændende virksomheder.

Dato

Mandag d. 28. oktober 2019

Sted

Alm. Brand
Midtermolen 7
2100 København Ø
Gratis parkering

Sidste tilmelding

Torsdag d. 24. oktober 2019
No show fee på 500 kr.

Spørgsmål

Henning Karlsen – 60 70 92 49

Indlægsholderer

Nicolai Jacques Sørensen

Chief Learning Architect og Partner i Sales Diversity Lab og forfatter til bogen 'Forstå salg- find din egen vej'

Dan Brandt

Direktør og Partner i Sales Diversity Lab

Henning Karlsen

Direktør i LinkedSocial

Kristian Hjort-Madsen

Direktør for Digitalisering, IT og Innovation og medlem af Alm. Brands koncernledelse

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.